söndag 22 november 2009

Fototriss: skön

Veckans tema i fototriss är SKÖN.
Ett tema som ger utrymme för många tolkningar.
Vill du se fler, kikar du här.
Eftersom vädret är allt annat änt skönt
fotade jag två bilder inomhus
och valde en från arkivet.
En SKÖN start på en ledig dag. Kaffe och DN.
Katter är livsnjutare och kan verkligen ordna det SKÖNT för sig.
Sune tyckter det är SKÖNT i min säng.
En SKÖN sommardag på en strand i Florida.
SKÖNA minnen...
med min kära familj och kära vänner.
SKÖNT att ha dem...




12 kommentarer:

  1. En katt vet verkligen hur man har det skönt...

    SvaraRadera
  2. Härlig bild på Sune!
    Och strandbilden ser underbar ut.
    Idag längtar man verkligen efter sommar och sol. Usch vad vädret är ruggigt!
    Vi har varit i Tingsryd och badat med flickorna. Jag satt i varmbadet mest hela tiden :)
    Ny vecka i morgon!
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Sköna saker alla tre.
    Men jag faller för katten

    SvaraRadera
  4. Jag gillar alla tre och tillsammans blir det superskönt/Lis

    SvaraRadera
  5. Sköna bilder. Måste säja att en kopp kaffe på morgonen i lugn och ro känns som lyx. För att inte tala om en resa till Florida.
    Katten ser också ut att ha det riktigt skönt.

    SvaraRadera
  6. Verkligen sköna bilder. Bild ett är min favorit.

    SvaraRadera
  7. Katter är för härliga ... och vad skulle man göra utan kaffestunden?
    Bild nummer tre blir min favorit ... min längtan är stor till sommaren och havet!!!

    SvaraRadera
  8. Vilken skön söndag. Sune ser verkligen ut att ha det mysigt i sängen. Stranden ser också skön ut.

    SvaraRadera
  9. Sköna bilder.
    Konsten att njuta av en morgontidning till fikat sägs vara på utdöende.
    Men vem vill sitta med en dator vid fikabordet?
    Dessvärre en hel del verkar det som. :-(

    SvaraRadera
  10. Mmmmm så skönt :-) Sune är en goding :-)

    SvaraRadera