söndag 11 oktober 2009

Fototriss: Så här ser det ut där jag är idag 5

En regnig dag idag

11 kommentarer:

  1. Hej!

    Fina bilder. Ibland är det skönt med regniga dagar oxå ;)

    Må fint, önskar Irene

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder alla tre! Favoriten blir bild två.

    SvaraRadera
  3. Tråkigt höstväder ni haft!! Vi har tvärtom haft en riktigt fin höstdag idag.
    Gillar din bilder!!
    Kramen, Maria

    SvaraRadera
  4. Lite som hos mig idag då... regn, regn, regn hela denna dag..
    Whoooooooooooooooooo vad stora dina bilder blev i storformat:-) Gillar din tvåa.. så vackra färger:-)

    SvaraRadera
  5. En fin triss. Den sista bilden är finast.

    SvaraRadera
  6. En fin hösttriss. Översta bilden med de färggranna träden i förgrunden fick ett skönt djup.

    Jag har haft likadant väder... Regndroppar & våta löv

    SvaraRadera
  7. Fin höstkänsla i dina bilder. Jag gillar speciellt mittenbilden och gissar att det är en kastanjekärna som ligger där på marken.

    SvaraRadera
  8. Jag ser sista bilden som trissvinnare! Vet inte om det är svamp som ligger bakom utfästelsen men jag vet att regn och (höstlöv) gynnar plockningen...Duktig och flitig är du! Bamsekram

    SvaraRadera
  9. Jättefina bilder hos dig. Och de visar verkligen gårdagens väder. Ha det bra/Lis

    SvaraRadera
  10. Trots regnet har du fått fina foton. Bild ett är min favorit men den ljuvliga utsikten. Känner igen den.

    SvaraRadera
  11. Vackra höstfärger......
    och snygga bilder trots det dåliga vädret...
    Favvo bilden är Nr 1.

    SvaraRadera