söndag 7 juni 2009

Helgen är slut

Eu-val idag och jag gjorde min plikt. Hade svårt att bestämma mig, men nu känns det som jag valde rätt.

Nato-övning i Karlskrona.
Många båtar på besök,
men man fick inte fotografera.
men det gjorde jag ändå.
Tyckte flaggorna passade bra just idag.
Jag håller också på att förbereda för studentmottagningen på tisdag.
Idag har jag gjort 150 minipajer, de är fantastiskt goda kan jag berätta.
Tvättstugan, städat, handlat, lagat lunchen till imorgon när fyra trötta amerikaner dyker upp.
Vi hoppas på varmare väder nu.
Vi sa nämligen att de inte behövde ha vinterjackorna med sig.
Men Kalifornien är ju lite varmare...
Igår var jag på en jättetrevlig fest.
Först mingel, sedan båttur och sedan god mat, trevliga människor och dans.
En trevlig kväll!


2 kommentarer:

  1. Jag gjorde också min plikt, känns rätt att utnyttja den rätten när man lever i en demokrati.
    Tack för tipset om Bröllopsfotografen. Hon är verkligen jätteduktig! Gillade många av hennes bilder, inspirerande verkligen.
    / Kram och Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Så du bröt mot lagen hehe...
    Det var bra. Lite flaggor kan väl inte vara så farligt att ta bild av. Men undrar vad de är så rädda för egentligen. Man får ju reda på det iallafall till slut.
    Snygg flaggborg iallafall.
    Klems.

    SvaraRadera