måndag 1 februari 2010

Tillbakablick

Tillbakablick och det betyder en titt i arkivet
och leta fram en bild från februari-09.
bilden ska inte tidigare ha visats.
Min bild är tagen för exakt ett år sedan.
Inte en snögnutta till skillnad mot i år...
Jag tog en promenad på Stumholmen
och där finns de här roliga stolarna.
Sätter man sig där har man en underbar utsikt över havet
och de närbelägna öarna.
Vackert alla årstider.
För ett år sedan snurrade mitt liv för fort ibland.
Jag hade ett virus på balansen som gjorde mig snurrig.
Jag tog det lugnare några veckor och oroade mig för min löpträning,
jag tränade för Göteborgsvarvet.
Men snurrandet blev bättre, även om det fortfarande dyker upp ibland.
Och jag klarade Göteborgsvarvet!

3 kommentarer:

  1. Morrn.

    Kul stolar men dom ser inte så där jättebekväma ut...

    Hade bra.

    Hasse A

    SvaraRadera
  2. Härligt att du fixade ditt mål med Göteborgsvarvet - och så härligt att se att det inte finns någon snö! Men jag gillar snön så...

    SvaraRadera