tisdag 6 april 2010

Tips för tjejträffen

Det här är inte bara en fin väska. Det är en väska med ett intressant innehåll! Det är nämligen en "bag-in-box med vitt vin.
Jag hade köpt en till tjejträffen hos mig förra veckan. Den gjorde förstås succé! Först undrade alla varför jag, som var hemma, tog med en väska till bordet. Men efter en extra titt så...
Vinet är helt ok, men lite tunt i smaken tyckter jag.
Det är en beställningsvara, jag beställde på lördag och hämtade på onsdag.

Ett roligt tips till en tjejträff! Eller kanske en kul present!

4 kommentarer:

  1. Mmm ...något för mig som bara tycker märken utan innehåll är löjligt...P o K

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    De hade den inte med rött innehåll? Gillar inte det vita innehållet men väskan var ju kulig.
    Tack för din kommentar ha en skön onsdag!
    LottaM

    SvaraRadera
  3. Den är så fin din lilla väska....
    Jag ska prova jag med :)

    SvaraRadera
  4. Verkligen fin och kul. Förstår att dina gäster blev imponerade/Lis

    SvaraRadera