torsdag 31 december 2009

Gott Nytt År!

Gott Nytt År!
Årets sista dag, och i tidningar
och på tv summeras året som gått.
Och inte bara årets utan även deceniets stora händelser.
Känns inte som om det var så länge sedan
vi firade milleniumskiftet.
Vi hade då ett fantastisk nyårsfirande i Stockholm med goda vänner
som vi hade firat många gånger tillsammans med.
Men det händer saker i livet.
Livet är föränderligt
Nya möjligheter öppnar sig när gamla dörrar stängs.
Ikväll firar jag nyår med vänner som jag inte hade för tio år sedan.
Nya dörrar öppnar sig när gamla stängs.
Avslutar mitt fotoår med några bilder
från en sjö i Bergslagen.
De är tagna några dagar före jul.









6 kommentarer:

  1. Hoppas du får en trevlig nyårsafton!
    Gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. Önskare er ett Gott nytt år!! ;)
    Kramen, Maria

    SvaraRadera
  3. Vackra vyer i kylan. Önskar dig ett Gott Nytt År/Kram

    SvaraRadera
  4. Supervackra bilder, men så bor du på en vacker plats. Jag längtar dit ibland. Tur att du visar bilder så jag kan njuta och längta. Gott Nytt bloggår

    SvaraRadera
  5. Fina bilder och visst några dörrar stängs och ny öppnas visst är det så.
    God fortsättning på 2010
    Kram LottaM

    SvaraRadera