söndag 14 november 2010

Fototriss: Festligt

Veckans tema i fototriss är festligt.

Att ta studenten är festligt. I många dagar dessutom...
Den här studenten är min son. Och han är en festlig kille...

Den här catwalken tycker jag är festlig. Den betsår av prinsessor, hondjävlar och änglar och de är tillverkade av en konstnär som heter Susanne Demåne. Hon bor i Blekinge och hon är en fantastisk konstnär som gör så många vackra tavlor och skulpturer. Dessutom är en härlig människa.
Guld och silver...alltid festligt. Men vad kan det här va?

3 kommentarer:

  1. Absolut ingen aning på trean.. men liknar träringar jag har här hemma som leksaker.. kanske är de målade hos dig i Guld o Silver.. mina är alla andra färger;) Trevlig ser din student ut och visst är det festligt:) Stolt mamma förstår jag..

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder, även om jag inte har någon aning om vad den sista föreställer :)

    SvaraRadera