tisdag 30 november 2010

WW#116

It´s cold. It´s snow. It´s winter!
And so far I love it!


7 kommentarer:

  1. But it is a bright, sunny day! Even if there is ice on the water! We are having rain today, lots of it, so I like your photo of the sunshine! And the reflections in the ice, too!

    SvaraRadera
  2. I am so glad to hear you say you love it!

    SvaraRadera
  3. Mmm den snön du visar tycker jag verkar rimlig. Lagom mycket alltså. Här är det mycket och det är inte något som jag gillar. Däremot tycker jag om vinterfoton. Din bild gillar jag verkligen. Du brukar alltid visa så vackra bilder från min födelsestad. Ha en fin dag.

    SvaraRadera
  4. Hellre kallt och snö än en slaskig vinter MEN kanske att det är i kallaste laget. Hoppas bara att julen blir lika vit och fin som det är ute nu=) Ha det gott och kram

    SvaraRadera
  5. Ja, jag tycker också om vintern men jag önskar att det var lika vackert som din bild. Här kommer bara mer snö och vinden tar i/Lis

    SvaraRadera