måndag 29 november 2010

Vintern...

...har verkligen kommit hit också. Vi har mycket snö och -5 grader. Härligt, härligt! Jag har blivit så inspirerad att jag köpte längdskidor idag! Och inte nog med det! Jag har anmält mig till Tjejvasan också. Jag har faktiskt åkt en hel del skidor, men det var ett tag sen sist...Det har bara blivit slalom de senaste åren. Men jag tror takterna sitter i, och det är ju ett tag kvar så jag hinner väl träna en del...tre mil klarar man väl av...
Jag längtar verkligen efter att få prova mina skidor, men jag var inte den enda som hade fått den idén. Så skidorna är inte klara förrän på torsdag. och det passa rätt bra, för jag är fortfarande hes och rosslig.
Visste ni att nu för tiden väljer man inte skidor efter ens längd utan efter vikten! Och i det här läget är det bäst att hålla sig till sanningen...

Den fina tavlan är gjord av Anna Jarnestad Kockum och är en del av konsten på min förskola som hon har skapat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar