söndag 30 augusti 2009

Fototriss. Dubbel

Här är min "dubbel"-triss.
Centrera

12 kommentarer:

  1. Åh vad fint, speglarna snodde mitt hjärta!

    SvaraRadera
  2. Tjerna so står där, tar jag till mitt hjärta.
    Ha en skön kväll

    SvaraRadera
  3. Tjejerna dubbelvänskap och så härlig bild:-))

    SvaraRadera
  4. Min favorit blir tredje bilden ...
    Har aldrig sett dubbla speglar uppsatta så!!!
    Måste bli extra god sikt ...

    SvaraRadera
  5. Härlig triss du visar =) Hälsar Sarahs Bildbloggeria

    SvaraRadera
  6. Hej!

    En fin triss, särskilt flickorna som står och skådar utöver vattnet.

    Må gott, önskar Irene

    SvaraRadera
  7. Fina bilder alla tre. Den på flickorna ser väldigt somrig ut. Fin att se när sommaren är på väg att ta slut.

    SvaraRadera
  8. Jackpot i dubbeltriss!!

    SvaraRadera
  9. Vilka fina bilder! Gillar allihop, men kanske mest den med tjejerna. Symboliserar vänskap så fint också. Tack för din kommentar hos mig! Ha en bra måndag!

    SvaraRadera
  10. Fina bilder på dubbel. Den första bilden är så söt. Tack för titten hos mig. Anita

    SvaraRadera
  11. Kul med spegelbilden, den blir min favorit!

    SvaraRadera
  12. Ingen tvekan..
    Spegelbilden är min favvis

    SvaraRadera