fredag 20 februari 2009

Middag med Jonte

Kvällens sallad


Den här sista veckan har jag varit dålig på att skriva vad jag lagar till middag. Men det betyder ju inte att vi inte äter något. Men med två tonåringar i huset vet man aldrig hur många vi är till middag. Det varierar från en till fem vanligtvis, beroende på om pojk och flickvänner (tonåringarnas!) är här. Och jag har gärna många på middag, det är bara trevligt.

Men den här veckan har det mestblivit snabba middagar lagade av dem själva. Olika aktiviteter styr ibland. Och jag har inte känt mig riktigt pigg och därför inte haft någon inspiration. Men nu ska det bli ändring på det.

I kväll blev det i alla fall middag på tu man hand med Jonte. Jättemysigt att få rå om "barnen" en i taget. Att umgås med sina stora barn är fantastiskt. Guldstunder i livet! Det gäller att passa på innan de ger sig iväg ut i livet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar