måndag 9 mars 2009

Vackra fönster

Jag har kikat runt på många fototrissar och sett så många vackra fönster. Det här ett av mina favoritfönster. Det är inte jag som bor där, men jag besöker just det huset så ofta jag kan. Tyvärr inte så ofta som jag vill...det ligger för långt bort! När man besöker det här huset kan man frysa lite om fötterna, men annars blir man varm... inombords speciellt. Man känner sig alltid välkommen och så fort man kliver in genom dörren blir man glad. Husets invånare är de underbaraste vänner man kan ha. Lycka är att ha såna vänner...


Satt inne och tittade på de vackra glassakerna och elefanten i fönstret.
Ute var det kallt och soligt.


Sedan gick jag ut och tittade på samma fönster.
Grannhuset speglar sig så vackert.

4 kommentarer:

  1. Tack för din kommentar! Fin fototriss du hade, gillar ödlorna bäst :P

    SvaraRadera
  2. Fönster.. visst är det något speciellt liksom med dörrar.. tankarna, då man paserar.. undras tro vad som döljer sig bakom:-)
    Nu ska jag kolla din kommentarbox;-)
    Kram på dig i natten

    SvaraRadera
  3. Mycket vackert fönster, och elefanter har du också. Det har jag med, dock inte i fönstret.

    SvaraRadera
  4. Tack gulliga du för din fina kommentar om mina konstverk :-) blir så glad när någon gillar det jag gör.
    Läckra bilder...gillade den på ödlan väldigt mycket, så härlig färg till den gråbruna barken och kompanjonen :-)
    Kram Lisa

    SvaraRadera