lördag 3 januari 2009

"Flitiga Lisa"

En del dagar hinnar man hur mycket om helst. Idag var en sån dag och att jag hann så mycket berodde på att väckarklockan skrällde redan klockan sex! Det var ett par veckor sedan sist... Men jag fixade frukost till gänget om skulle köra upp O&M:s saker till Stockholm. Efter det blev det packa släpet, dvs bära tunga saker så armarna blev längre och längre. När vi hade vinkat av flyttbilen gick jag hem och tvättade tio maskiner (nej, jag har ingen tvättinlämning!), städade kylskåpet, slängde mysko burkar med skumt innehåll, städade badrummet, dammsög, torkade golv och däremellan vek jag tio maskiner tvätt. Visst ja! Det blev en sväng till ICA också.

Men sen...god middag med Tove som är uppfylld av morgondagens ishockeymatch. Det ska bli spännande att följa den.

Nu väntar jag på att O&M ska återvända för sin sista vecka här. De ska bo här hos mig så vi riktigt får rå om varandra. Sedan kanske vi tycker det är skönt att de flyttar...

Mycket att tänka på...tankar och känslor virvlar runt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar